Verzendbeleid

Ik doe zorgvuldig mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het mij echter om dit na te komen,  en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Echter zal je bestelling nooit láter dan de volgende werkdag op de post gaan!

Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten varieert per product, afhankelijk van gewicht en grootte.

Brievenbuspakketjes met Track&Trace bedragen € 4,10

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen.

Verzenden met of zonder track & trace

Bij de meeste bestellingen bied ik je de keuze om te verzenden mét of zonder Track & Trace-code. Als je ervoor kiest om zonder Track & Trace te verzenden, is het goed om te weten dat ik na verzending geen informatie kan verstrekken over de locatie van je pakket. Deze verzendmethode betekent dat de bestelling bij verlies of schade helaas niet kan worden vergoed, aangezien de zending niet traceerbaar is en onverzekerd.

Keuzevrijheid: Je kunt bij het afrekenen kiezen voor een verzendmethode mét of zonder Track & Trace. De keuze is helemaal aan jou. Houd er rekening mee dat een verzending met Track & Trace een kleine meerprijs kan hebben, maar dat je pakket hiermee beter beschermd is en het traject kan worden gevolgd.

Jouw rechten en plichten:

  • Bij keuze voor verzending zonder Track & Trace: Je accepteert dat het risico van verlies of schade tijdens transport bij jou ligt. Ik kan na verzending geen informatie of garantie geven over de locatie of aankomst van het pakket.
  • Bij keuze voor verzending met Track & Trace: Je hebt recht op volledige traceerbaarheid van je pakket. Als het pakket verloren raakt, kan ik helpen bij het lokaliseren van het pakket of een claim indienen bij de vervoerder om te zorgen dat het probleem zo goed mogelijk wordt opgelost.

Mijn rechten en plichten:

  • Zodra ik je pakket verzonden heb, ligt de verantwoordelijkheid voor het verdere transport bij de vervoerder. Bij een verzending zonder Track & Trace kan ik helaas niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies of schade onderweg. Kies je voor een verzending met Track & Trace, dan bied ik ondersteuning bij eventuele problemen.
  • Ik zorg ervoor dat elke zending, ongeacht de verzendmethode, met zorg wordt verpakt en op tijd bij de vervoerder wordt aangeboden.

Ik raad je aan om, vooral bij waardevolle of kwetsbare items, te kiezen voor verzending mét Track & Trace. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en ben je beter beschermd bij eventuele problemen tijdens het transport.

Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Jazeker. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 10:00 uur ophalen in Tilburg.

Bestellingen van producten op maat hebben een langer bestelproces. Er wordt contact met je opgenomen om je wensen te bespreken en om het levertermijn af te spreken. Hoe lang dit is hangt uiteraard van je wensen, de grootte en de moeilijkheidsgraad van het product af.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een PostNL punt?

Ja, natuurlijk. Geef tijdens je bestelling even aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt, of stuur direct na het afronden van je bestelling even een berichtje.

Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Bestellingen van producten op maat hebben een langer bestelproces. Er wordt contact met je opgenomen om je wensen te bespreken en om het levertermijn af te spreken. Hoe lang dit is hangt uiteraard van je wensen, de grootte en de moeilijkheidsgraad van het product af.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Ik zal er alles aan doen om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie wanneer je voor verzenden met Track & Trace gekozen hebt.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Controleer in dit geval alsjeblieft het volgende:

De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging mits je voor verzenden met Track & Trace gekozen hebt. Controleer via de genoemde link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met mij op zodat ik dit voor je uit kan zoeken.

Internationale verzendingen

Bestellingen naar adressen buiten Nederland worden met zorg verwerkt en verzonden. Houd er rekening mee dat internationale zendingen langer kunnen duren vanwege douaneformaliteiten en de verwerkingstijden in het bestemmingsland.

Als de bestelling retour komt vanwege onvolledige of foutieve adresinformatie door de klant, kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht voor een herverzending.

Wij verzoeken onze internationale klanten daarom extra aandacht te besteden aan het correct invullen van adres- en postcodegegevens. Voor vragen over je adres of verzendopties kunt je altijd contact met mij opnemen.

Sluit alle tabbladen

Retourbeleid

Retourneren van je bestelling

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen houden.

Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Let op: dit geldt niet voor op maat gemaakte kunstwerken, waarvoor herroeping uitgesloten is.

Na annulering heb je 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten teruggestort. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening. Voor exacte tarieven raadpleeg je de website van je vervoerder.

Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, stuur dan het product, met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking terug naar Studio Gee.

Retourprocedure:
Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, kun je contact opnemen via het contactformulier op deze website. Zodra ik je retourmelding heb ontvangen, zal ik binnen 14 dagen het verschuldigde orderbedrag terugstorten, mits het product in goede staat retour ontvangen is.

Let op: om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat je het product onbeschadigd en in de originele staat terugstuurt.

Indien het product of de verpakking beschadigd is door meer dan nodig was om het te proberen, kan er sprake zijn van waardevermindering. In dat geval ben ik gerechtigd deze waardevermindering van het terug te storten bedrag in te houden. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij retour goed verpakt is.

Liever zelf langsbrengen in Tilburg?
Wil je liever je retour zelf komen brengen in Tilburg in plaats van opsturen? Dat is mogelijk! Vermeld dit in je bericht als je van deze optie gebruik wilt maken.

Sluit alle tabbladen
hommeltjes
error: Content is beveiligd