Verzendbeleid

Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Jazeker. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 10:00 uur ophalen in Tilburg.

Bestellingen van producten op maat hebben een langer bestelproces. Er wordt contact met je opgenomen om je wensen te bespreken en om het levertermijn af te spreken. Hoe lang dit is hangt uiteraard van je wensen, de grootte en de moeilijkheidsgraag van het product af.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een PostNL punt?

Ja, natuurlijk. Geef tijdens je bestelling even aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt, of stuur direct na het afronden van je bestelling even een berichtje.

Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kun je ‘m de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Bestellingen van producten op maat hebben een langer bestelproces. Er wordt contact met je opgenomen om je wensen te bespreken en om het levertermijn af te spreken. Hoe lang dit is hangt uiteraard van je wensen, de grootte en de moeilijkheidsgraag van het product af.

Wat als mijn bezorging vertraagd is?

Ik zal er alles aan doen om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Controleer in dit geval alsjeblieft het volgende:

De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via de genoemde link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

De brievenbus
Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen? Neem dan contact met mij op zodat ik dit voor je uit kan zoeken.

Sluit alle tabbladen

Retourbeleid

Retourneren van je bestelling

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben.

Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. (Met uitzondering van op maat gemaakte kunstwerken)

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de retour kosten zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan GeeAdriaansz.nl geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met mij opnemen via het contactformulier op deze website. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je liever je retour zelf komen brengen in Tilburg in plaats van opsturen? Dat is mogelijk! Laat het in je bericht weten wanneer je van deze optie gebruik wens te maken.

 

Sluit alle tabbladen

Pin It on Pinterest